دو ورزشكار قمی كاندیدای حضور در المپیك 2018 آرژانتین هستند

دو ورزشكار قمی كاندیدای حضور در المپیك 2018 آرژانتین هستند

ایت بال: قم ایرنا- رئیس هیات دو و میدانی قم اظهار داشت: مهدی رضایی در دو 100 متر و علی قاسم بابایی در دو 100 و 200 متر به تیم ملی كشورمان برای حضور در مسابقات دو و میدانی تایلند دعوت شده و كاندیدای حضور در مسابقات المپیك جوانان 2018 آرژانتین هستند.


علی رضایی روز دوشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا تصریح كرد: بازی های المپیك جوانان بوینس آیرس آرژانتین در مهرماه سال جاری برگزار و این دو ورزشكار قمی در صورت موفقیت در مسابقات انتخابی جوانان آسیا در تایلند، عازم این مسابقات خواهند شد.
وی ادامه داد: امكان موفقیت این دو بازیكن قمی برای حضور در المپیك بسیار بالا می باشد.
وی همینطور از اعزام محسن ربانی در پرش با نیزه، محمد حسین اسكندری در پرتاب وزنه، رضا ملك پور 400 متر با مانع، محمد رضا فردی 200 متر و علی كشاورز در 110 متر با مانع به مسابقات دو و میدانی قهرمانی بزرگسالان كشور و انتخابی تیم ملی در مشهد مقدس اطلاع داد و اظهار داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان با حضور این ورزشكاران در 26 و 27 خردادماه سال جاری برگزار و افراد انتخاب شده هم عازم مسابقات آسیایی جاكارتا خواهند شد.
مسابقات آسیایی جاكارتا از آخر مردادماه سال جاری آغاز تا نیمه شهریور ادامه دارد.
وی ادامه داد: رضا ملك پور و محمد حسین اسكندری شانس زیادی برای حضور در بازی های آسیایی جاكارتا دارند.
رئیس هیات دو و میدانی قم با اشاره به عدم حضور بانوان این استان در اردوهای تیم ملی اظهار داشت: در بخش بانوان دنبال فعالیت های زیرساختی و آموزش در رده های پایه هستیم و بزودی در این بخش هم شاهد شكوفایی رشته دو و میدانی قم خواهیم بود.
وی ادامه داد: اكنون 118 نفر در بخش آقایان و بانوان عضو هیات دو و میدانی قم هستند كه در دو پیست ورزشگاه یادگار امام راحل و ورزشگاه شهید حیدریان این استان فعالیت می نمایند.
رضایی داشتن ورزشگاه مستقل با چمن طبیعی را یكی از نیازهای این هیات در قم ذكر كرد.
7401/ 6133/


1397/03/21
14:44:27
5.0 / 5
4533
تگهای خبر: بازی , تیم , تیم ملی , ورزش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
بیلیارد