سه تیم فوتبال تهران مورد تجلیل قرار گرفتند

سه تیم فوتبال تهران مورد تجلیل قرار گرفتند

به گزارش ایت بال مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از نمایندگان تیم های پرسپولیس بعنوان قهرمان لیگ برتر، تیم هوادار بعنوان تیم صعود کننده به لیگ برتر و تیم پیکان قهرمان تیم های پایه کشور قدردانی نمود.


به گزارش عصر سه شنبه ایرنا، نصرالله پریچهره در نشست هم اندیشی تیم های تهران ضمن اشاره به اینکه تمام تلاش و همت خویش را خواهد نمود تا باردیگر فوتبال تهران در جایگاه اصلی اش قرار گیرد، اضافه کرد: حضور تعداد تیم های تهرانی در لیگ برتر، نشان از برتری تیم های پایتخت دارد، ولی باید تمرکز را روی تیم های پایه گذاشت و از آنان حمایت کرد.
وی در مورد در اختیار گذاشتن زمینهای چمن بیان کرد که در این ارتباط ورزشگاه تختی و در آینده نزدیک هم ورزشگاه شهید شیرودی می تواند به فوتبال تهران کمک نماید.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران بر حمایت خود از تیم های تهرانی تصریح کرد و اظهار داشت که در بحث مجوزها و گرفتن وام و استفاده از ظرفیت صداوسیما، تلاش خواهد نمود.
همچنین حبیب الله ابوالحسن شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران از روند کار هیات فوتبال و برگزاری مسابقات فوتبال باشگاه های تهران در فصل آتی، از برگزاری جام نوین پایتخت با حضور پرسپولیس و استقلال باشگاه های صاحب نام تهرانی اطلاع داد.
نمایندگان باشگاه های تهران از برگزاری چنین جلساتی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان ابراز خرسندی کردند و خواستار استمرار این گونه جلسات، تقویت باشگاه ها و پشتیبانی از باشگاه های قدیمی شدند.
گفتنی است که برخی نمایندگان خواهان تحول در فوتبال تهران و فعال شدن مجدد ورزشگاه های قدیمی مانند ورزشگاه شیرودی شدند.
نمایندگان باشگاه ها ضمن اشاره به کمبود زمین، از لزوم پشتیبانی از تیم های تهرانی از جانب مدیران ارشد استان اذعان کرده که پیگیری مبحث حق پخش صداوسیما را مورد تاکید قرار دهند.
براساس این گزارش نشست مذکور با حضور ابوالفضل ملاجعفری معاون توسعه امور ورزش اداره کل، شیرازی رئیس هیات فوتبال استان، نمایندگان باشگاه های پرسپولیس، استقلال، پیکان، هوادار، نیروی زمینی، عقاب، میلادمهر، بادران، اسپاد الوند و ویستاتوربین در سالن آمفی تئاتر اداره کل برگزار شد.
استان تهران فصل آینده لیگ برتر با چهار نماینده همچون استقلال، پرسپولیس، پیکان و هوادار در مسابقات شرکت خواهد نمود.


1400/05/12
23:49:19
5.0 / 5
974
تگهای خبر: باشگاه , تیم , سالن , فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
بیلیارد