پنجعلی:

بحرین به هویت فوتبال ایران باخت

بحرین به هویت فوتبال ایران باخت

به گزارش ایت بال پیشکسوت فوتبال ایران اظهار داشت: ذات فوتبال ایرانی بلای جان بحرین شد و دیدیم چگونه آنها در کشور خودشان با آن همه برنامه ریزی ناچار به قبول شکست شدند.



محمد پنجعلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا عنوان کرد: یک بازی خوب و بی نقص را از بچه های تیم ملی فوتبال ایران دیدیم. این ذات فوتبال ما بود که در این دیدار حساس به کمک ما آمد و بابت این پیروزی دلچسب به همه هواداران تبریک می گویم.

وی افزود: تیم ما بدون بازی تدارکاتی راهی منامه شد، در بازی اول برابر هنک گنگ خوب نبودیم و نمی توانستیم همدیگر را در زمین بازی پیدا نماییم اما در این دیدار دیدیم بچه ها با چه انگیزه ای به میدان رفتند و با عرضه یک بازی زییا و دلچسب ۳ امتیاز حیاتی را برای ما به ارمغان آوردند.

پیشکسوت فوتبال ایران تصریح کرد: هر وقت ما خودمان بودیم راحتر بازی کردیم، البته پیش از گل بچه ها کمی استرس داشتند اما پس از گل اول بازیکنان در کمال آرامش در فکر عرضه برنامه های خود در زمین بودند که دیدیم چگونه بحرین را در زمین خود وادار به قبول این شکست کردند.

پنجعلی تصریح کرد: در این بازی شاهد دوندگی بچه ها بودیم و باید گفت آنان با تمرکز در طول بازی اجازه ندادند بحرین تفکرات خویش را در زمین پیاده کند. این ۳ امتیاز برای ما بسیار مهم بود و این حق تیم ایران است که در جام جهانی باشد و اگر غیر از این باشد عدالت رعایت نشده است.




منبع:

1400/03/18
22:40:31
5.0 / 5
941
تگهای خبر: بازی , تیم , تیم ملی , فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
بیلیارد