رییس فدراسیون فوتبال:

درباره مشكلات بازی های فوتبال بزودی با مردم صحبت می كنم

درباره مشكلات بازی های فوتبال بزودی با مردم صحبت می كنم

به گزارش ایت بال رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: تیم ملی در جهت منافع ملی حرکت می کند اما بعد این بازی ها درباره مشکلات، چالش ها و مسائل حقوقی به تفصیل با مردم صحبت می کنم.


به گزارش روز شنبه ایرنا از فدراسیون فوتبال، «شهاب الدین عزیزی خادم» بعد از ورودش به بحرین و خطاب به کاروان تیم ملی فوتبال اضافه کرد: فدراسیون، فراجناحی و فراتر از سیاست است و صرفاً در جهت منافع ملی گام بر می دارد. ما از هرگونه رفتار جانبدارانه پرهیز کرده و برای شادی ملت ایران تلاش می نماییم، در واقع همه این موارد را در کنار وظایف مدیریتی خود برعهده داریم.
وی افزود: فدراسیون الهام بخش وحدت ملی و وحدت آفرینی است. بر همین مبنا توکل ما به خداوند بوده و توسل ما به مقربین الهی و دعای خیر مردم است و انگیزه بالای بازیکنان تیم ملی برای شادی قلب مردم مثال زدنی است.
رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: تیم ملی از لحاظ موقعیت فعلی در یک تلاطم پیچیده تاریخی قرار دارد، فوتبال ایران تاکنون در چنین شرایط سخت و دشواری هم از بعد مسائل داخلی و هم ابعاد بین المللی نبوده و فصل حاضر فصل عبور از بحران است، در چنین شرایطی رویکرد فدراسیون تعاملی و هم افزایی بوده و در این راه حرکت می کند.
عزیزی خادم تصریح کرد: تیم ملی فوتبال ایران در آسیا محبوب و سربلند است و عبور از روزمرگی و موفقیت های موقتی و دستیابی به موفقیت های پایدار و مستمر، از اهداف بزرگ ما به حساب می آید. وظیفه همه ما دمیدن شوق پیروزی و امیدآفرینی است. فدراسیون فوتبال مملو از انگیزه بوده و واقع گرا و عملگرا رفتار می کند، حرکت در راه درست با برنامه ریزی مناسب از مهم ترین برنامه های ما است که به آن می پردازیم و پس از بازی ها، درباره مشکلات، چالش ها و مسائل حقوقی به تفصیل با مردم صحبت می کنم.



منبع:

1400/03/15
12:53:00
5.0 / 5
931
تگهای خبر: بازی , تیم , تیم ملی , فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
بیلیارد