مهدوی نیا:

بهروزی راد می تواند در توكیو موفق باشد

بهروزی راد می تواند در توكیو موفق باشد

مربی تیم ملی پاراکانو با اشاره نتایج قایقرانان ایرانی در کاپ جهانی مجارستان اظهار داشت: شرایط سختی بود اما نتیجه خانم بهروزی راد حکایتراضی کننده بود.



«مسعود مهدوی نیا» در گفتگو با خبرنگار ایرنا ضمن تشریح عملکرد ورزشکاران پاراقایقرانی در مسابقات کاپ جهانی مجارستان عنوان کرد: جهت بررسی نتایج سه ورزشکار اعزامی به مسابقات باید شرایط در نظر گرفته شود.

وی اضافه کرد: ما در چه شرایطی این نتایج را کسب کردیم. یکی از ورزشکاران شانس مدال ما «شهلا بهروزی راد» بود که عنوان چهارم را به دست آورد. شاید انتظار این بود وی در سکو قرار گیرد اما واقعیتی که وجود دارد این است که نمی گردد با انتظار مسابقه ای که صدم ثانیه در آن تعیین کننده است را پیشبینی نماییم. در زمان مسابقه بهروزی راد شرایط نامساعد بود و رقیبان هم آمادگی خوبی کسب کردند و این عوامل باعث شد تا نتایج به این گونه رقم بخورد.

سرمربی تیم ملی پاراکانو این را هم اظهار داشت: حضور در این مسابقات بسیار مفید بود و باید از رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون قایقرانی تشکر کنم که کمک کردند تا بتوانیم در مسابقات حاضر شویم. ما اگر بدون حضور در یک تورنمنت بین المللی عازم توکیو می شدیم شناخت خوبی از رقیبان کسب نمی کردیم اما حالا می دانیم که رقابت با چه کسانی است و باید چه برنامه ای برای موفقیت داشته باشیم.

وی افزود: از نظر من که سرمربی خانم بهروزی راد هستم او نتیجه خوبی به دست آورد و این نتیجه پس از حدود ۱۸ ماده درگیری با شرایط سخت کرونایی می تواند برای توکیو امیدبخش باشد.

مهدوی نیا درباره موفقیت اسلام جاهدی دیگر قایقران پارالمپیکی اظهار داشت: جاهدی در مجارستان توانست بالاتر از نمایندگاه قاره آسیا و آفریقا قرار گیرد و این باعث شد تا وی سهمیه توکیو را کسب کند. تلاش او ستودنی است و باید منتظر تصمیم کمیته ملی پارالمپیک درباره اعزامش باشیم. من نمی توانم در این حوزه نظری بدهم بلکه کارشناسان کمیته در این حوزه تصمیم خواهند گرفت. برنامه آماده سازی این ۲ ورزشکار همچنان در دستور کار است و تا زمان اعزام هم ادامه دارد.

وی در انتها با اشاره به اینکه کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون تمام تلاش خویش را برای موفقیت ورزشکاران اعزامی به کار خواهند گرفت خاطرنشان کرد: باید یک جلسه با روسای این سازمان های ورزشی داشته باشم تا نقاط قوت و ضعف را بیان کنم.

مسابقات کاپ جهانی مجارستان هفته گذشته برگزار شد و ایران به سه ورزشکار در این دوره از رقابت ها حضور پیدا کرد. در این مسابقات شهلا بهروزی راد که پیش از این حضورش در توکیو را قطعی کرده بود به مقام چهارم جهان رسید و اسلام جاهدی هم توانست به سهمیه پارالمپیک برسد.

تیم ملی پاراکانو کشورمان با ترکیب شهلا بهروزی راد، اسلام جاهدی و مسعود قیصری و با هدایت مسعود مهدوی نیا در رقابت های کاپ جهانی مجارستان شرکت کرده بودند.




1400/02/30
12:59:17
5.0 / 5
948
تگهای خبر: تیم , تیم ملی , رقابت , شنا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
بیلیارد