ربات هوشمند ویژه خدمات رسانی به مشتریان

ربات هوشمند ویژه خدمات رسانی به مشتریان

به گزارش ایت بال هیوندای رباتی مجهز به هوش مصنوعی ساخته که برای سرویس رسانی به مشتریان در نمایشگاه های این شرکت به کار می رود.


به گزارش ایت بال به نقل از نیواطلس، شرکت خودروسازی هیوندای یک ربات هوش مصنوعی برای بخش خدمات مشتری خود توسعه داده است. این ربات با قد ۳.۸ فوت و وزن ۸۰ کیلوگرم «دال-ای» (DAL-e )نام گرفته و دو بازو برای نشان دادن حرکات دارد. همینطور روی سر ربات به جای چشم دو نمایشگر ویدئویی نصب شده است.
ربات دال-ی می تواند با استفاده از چرخ هایی قدرتمند که در همه جهات می چرخند، روی زمین حرکت نماید. در کنار این موارد دوربین ها و فناوری های شناسایی صورت هم در ربات تعبیه شده است. ازاین رو گجت می تواند نزدیک شدن مشتریان یا ورود آنها به فروشگاه را شناسایی کند. در مرحله بعد ربات به صورت مشتریان نگاه می کند و با کمک یک سیستم سخن گفتن مصنوعی با آنها صحبت می کند. مشتریان می توانند سوالاتی درباره محصولات و سرویس ها از ربات بپرسند یا از نمایشگر لمسی یکپارچه نصب شده روی دستگاه استفاده کنند. این ربات مشتریان را به مکان مورد نظرشان هدایت می کند که امکان دارد یک خودروی خاص در بخشی از نمایشگاه باشد. دال- ای روز گذشته در نمایشگاه هیوندای واقع در سئول شروع به فعالیت کرد. البته این پروژه پایلوت ربات مذکور است و در آینده در بقیه نمایشگاه های هیوندای هم عرضه خواهد شد.

1399/11/08
15:07:54
0.0 / 5
1117
تگهای خبر: جت , خدمات , خودرو , سرویس
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
بیلیارد