آرمین هادی پور بدنبال هت تریك در بازی های یونیورسیاد

آرمین هادی پور بدنبال هت تریك در بازی های یونیورسیاد

به گزارش ایت بال نماینده وزن ۵۸- كیلوگرم تكواندوی دانشجویان ایران با اشاره به اینكه بدنبال كسب سومین مدال طلای یونیورسیاد دانشجویان جهان است، اظهار داشت: قول می دهم از همان ابتدا هیچ حریفی را دست كم نگیرم.



آرمین هادی پور در گفتگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیم ملی تكواندو دانشجویان ایران در آستانه حضور در سی امین دوره رقابت های یونیورسیاد دانشجویان جهان در ایتالیا، اظهار نمود: خوشبختانه تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر كادر فنی تیم ملی انجام دادیم و هم اكنون هم هفته پایانی تمرینات را طی می نماییم تا با آمادگی هر چه بیشتر عازم یونیورسیاد شویم.

نماینده وزن ۵۸- كیلوگرم تكواندوی دانشجویان ایران افزود: همه نفرات تیم از انگیزه بالایی برخوردار می باشند تا بار دیگر نتایج خوبی را برای ورزش كشورمان در یونیورسیاد رقم بزنیم و مثل همیشه شاهد مدال آوری تكواندو باشیم. اساسا سطح رقابت ها بالا خواهد بود و مدعیان زیادی از سراسر جهان به این رقابت ها می آیند تا با كسب مدال و امتیاز سهمیه المپیك راه هموارتری برای حضور در المپیك توكیو داشته باشند.

دارنده ۲ مدال طلای تكواندو یونیورسیاد با اشاره به آمادگی بالای خود برای حضور در این رویداد اظهار داشت: در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ موفق به كسب دو مدال طلا در یونیورسیاد شدم و این دفعه هم هدفم كسب سومین مدال طلاست، امیدوارم بتوانم بار دیگر برای كشورمان افتخارآفرینی كنم. قول می دهم تا آخر رقابت ها به هر مبارزه مانند فینال نگاه كنم تا در نهایت با كسب مدال طلا هم ۲۰ امتیاز به اندوخته امتیازاتم برای كسب سهمیه المپیك اضافه كنم و هم دست پر به ایران بازگردم.

هادی پور درباره جدی ترین رقبای خود هم تصریح كرد: اكثریت كشورها در تكواندو صاحب قدرت شده اند و دیگر نمی توان تكواندو را به چند كشور محدود كرد همانطور كه در المپیك كشور گمنامی مثل ساحل عاج به مدال طلا می رسد. من هم برابر همه رقبایم با بیشترین تمركز به میدان می روم و هیچ حریفی را دست كم نمی گیرم.

دارنده مدال های نقره و برنز جهان درباره كسب مدال برنز در رقابت های جهانی منچستر ۲۰۱۹ در وزن ۵۴ كیلوگرم هم اظهار داشت: من روز پیش از مسابقات به منچستر رسیدم و اجازه وزن كشی را به من ندادند و گفتند روز مسابقه باید در وزن كشی ۵۴ كیلوگرم شركت كنم، در حالیكه وزن نرمال من ۶۲ كیلوگرم است و در همه گرندپری ها هم در ۵۸- كیلوگرم مبارزه می كنم. با این وجود تا پای فینال پیش رفتم اما در این مرحله حریفم با استفاده از پاهای بلندی كه داشت توانست اختلاف را زیاد كند و متأسفانه مبارزه از دستم خارج شد اما خوشحالم دست خالی به كشور بازنگشتم و دومین مدال جهانی ام را گرفتم.

وی در انتها با تاكید بر اینكه هدفش كسب مدال طلای المپیك است، اظهار داشت: اگر ما هدف مدال المپیك نداشته باشیم اصلاً نمی توانیم به كار ادامه بدهیم. هم اكنون در رده چهارم رنكینگ حضور دارم و یكی از شانس های ایران برای كسب سهمیه المپیك هستم. تنها به دنبال حضور در این رویداد نیستم بلكه هدفم این است تا با كسب مدال خوشرنگ خودم را هر چه بیشتر اثبات كنم و سبب شادمانی و سربلندی مردم ایران شوم.




1398/04/21
14:22:05
5.0 / 5
4668
تگهای خبر: بازی , تیم , تیم ملی , رقابت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
بیلیارد