مهمترین رویدادهای ورزشی كردستان در هفته ای كه گذشت

مهمترین رویدادهای ورزشی كردستان در هفته ای كه گذشت

ایت بال: سنندج - دعوت فوتسالیست سنندجی به اردوی آماده سازی تیم ملی، قهرمانی دونده سنندجی در رقابت های دو و میدانی لیگ طلایی مردان كشور و حضور بانوی قایقران مریوانی در تمرینات آمادگی تیم ملی همچون مهمترین خبرهای ورزشی هفته گذشته در كردستان بود.


به گزارش ایت بال به نقل از ایرنا، سرمربی تیم ملی فوتسال، 21 بازیكن همچون شادمان كریمی فوتسالیست سنندجی را به اردوی تیم ملی برای آماده سازی حضور در المپیك جوانان فرا خواند.
این فوتسالیست كردستانی مدت هفت سال است كه زیر نظر رضا رحمانی به صورت تخصصی و حرفه ای فعالیت می كند و حضور در رقابت های بین المللی ایتالیا را همراه تیم ملی در كارنامه ورزشی خود دارد.
این اردو از روز یكشنبه 30 اردیبهشت به مدت یك هفته در مركز ملی فوتبال در حال برگزاری است.

** دونده سنندجی بر سكوی نخست رقابت های دو و میدانی مردان كشور ایستاد
مرحله دوم رقابت های دو و میدانی لیگ طلایی مردان كشور روز شنبه 29 اردیبهشت در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران به آخر رسید و میلاد سیار دونده با سابقه سنندجی نشان طلای این مسابقات را از آن خود كرد.
این دونده سنندجی در ماده 110 متر با مانع با زمان 14 ثانیه و 35 صدم ثانیه بر سكوی نخست ایستاد و نشان طلا را بر گردن آویخت.
تیم كردستان با سه دونده میلاد سیار، میثم رشیدی، سید صنعات یاسینی در مرحله دوم رقابت های دو و میدانی لیگ طلایی مردان كشور شركت كرده بود.
این رقابت ها با تعیین حدنصاب ماده های مختلف برای ورزشكاران جهت دریافت جوایز نقدی از جانب فدراسیون برگزار گردید.

** بانوی قایقران مریوانی در تمرینات آمادگی تیم ملی كشور حضور یافت
اردوی تداركاتی تیم ملی اسلالوم دختران رده سنی بزرگسالان، زیر 23 سال و جوانان كشور در پیست اسلالوم دریاچه آزادی تهران از روز چهارشنبه دوم خرداد شروع شد و كیلان سرداری بانوی قایقران مریوانی هم در این اردو حضور دارد.
كتایون اشرف بعنوان سرمربی و سمیه فلاح عسگری بعنوان مربی تمرینات ملی پوشان را در این اردو به عهده دارند، در این اردو هشت بانوی قایقران منتخب كشور حضور دارند و تا 11 خرداد زیر نظر كادر فنی فدراسیون به تمرینات فنی می پردازند.

** كشتی گیر سریش آبادی به اردوی تیم ملی كشتی آزاد دعوت شد
اردوی تیم ملی كشتی آزاد نوجوانان كشور برای حضور در تورنمنت بین المللی رومانی از روز دوشنبه 31 اردیبهشت در تهران شروع شد و هادی شرفبیانی كشتی گیر سریش آبادی هم همچون دعوت شدگان به این مرحله از اردو است.
كادر فنی فدراسیون 22 كشتی گیر آزادكار را به این مرحله از اردوی تیم ملی فراخواند تا تمرینات آمادگی خویش را زیر نظر مربیان تیم ملی انجام دهند.
این اردو تا 10 خرداد در خانه كشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی تهران ادامه دارد و غلامرضا محمدی سرمربیگری اردوی آماده سازی تیم ملی كشتی آزاد نوجوانان كشور را بر عهده دارد.
حدود 60 هزار ورزشكار كردستانی سازمان یافته در رشته های مختلف ورزشی مشغول به فعالیت هستند.
7355/9102


1397/03/07
13:15:49
5.0 / 5
4462
تگهای خبر: تیم , تیم ملی , رقابت , ورزش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
بیلیارد