پیمان اكبری:

والیبالیست ها افت شدید روحی و روانی دارند

والیبالیست ها افت شدید روحی و روانی دارند

به گزارش ایت بال، سرمربی تیم ملی والیبال اظهار داشت: بزرگ ترین کاری که می توان انجام داد، بازیکنان را از نظر روانی به شرایط نرمال برگردانیم چون افت شدیدی در روح و روان دارند.


به گزارش ایت بال به نقل از ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در چهارمین رقابت از هفته دوم لیگ ملت ها به مصاف ترکیه رفت که با نتیجه سه بر یک شکست خورد.
پیمان اکبری، سرمربی تیم ملی ایران بعد از این دیدار بیان کرد: وقتی نتیجه نگیریم، نمی توان گفت بازی خوب بوده است. البته از نظر فنی برخی مواقع خوب بودیم. باتوجه به شرایطی که داریم و بحرانی که در آن قرار داریم، در حد پنج، شش ساعت زمان داشتیم تا بازیکنان را از نظر روانی برگردانیم. بازیکنان مقابل بلغارستان از نظر روانی افت کردند و شرایط خوبی نداشتند بدین سبب کوشیدیم با آنها صحبت نماییم تا با شرایط بهتری مقابل ترکیه قرار بگیرند.
او اضافه کرد: مقابل ترکیه بازی برابر بود و اگر روی امتیازات حساس و بخصوص توپ های برگشتی اشتباه نمی کردیم و عملکرد بهتری داشتیم، بازی می توانست به گونه دیگری رقم بخورد.
اکبری با اشاره به شرایط روانی بازیکنان اشاره کرد: درمجموع این بازی هم به اتمام رسید و بزرگ ترین کاری که الان می توان انجام داد این است که بازیکنان را از نظر روانی به شرایط نرمال برگردانیم چون افت شدیدی در روح و روان دارند. طبیعی است وقتی می بازی این اتفاق رخ می دهد. تلاش می نماییم برای هفته آتی بازیکنان را از نظر روانی به شرایط ایده آل برگردانیم و عملکرد خوبی در چهار بازی پایانی داشته باشیم.
سرمربی تیم ملی در مورد برنامه تیم ملی تا شروع هفته سوم لیگ ملت ها اظهار داشت: باید به بازیکنان استراحت داده شود تا فکرشان بازتر شود و اردوی چند روزه ای در اوزاکا تا پیش از مسابقات هفته بعد لیگ ملت ها داریم.



1403/03/19
12:05:58
5.0 / 5
251
تگهای خبر: بازی , تیم , تیم ملی , رقابت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
بیلیارد