ابراز علاقه بواتنگ برای بازگشت به بوندسلیگا

ابراز علاقه بواتنگ برای بازگشت به بوندسلیگا

به گزارش ایت بال، مدافع باتجربه سابق بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان به بازگشت به رقابت های بوندسلیگا ابراز علاقه کرد.



به گزارش ایت بال به نقل از ایسنا و به نقل از کیکر، ژورم بواتنگ پس از جدایی از بایرن مونیخ تصمیم گرفت که راهی رقابت های لیگ فرانسه شود تا پیراهن لیون را بر تن کند.

او مورد توجه هامبورگ قرار گرفته و علاقه خودرا به بازگشت به بوندسلیگا نشان داده است.

این مدافع باتجربه اظهار داشت: خیلی از هواداران هامبورگ به من پیام داده اند و خواهان بازگشتم به این تیم شده اند. باید اعتراف کنم که من هم به هامبورگ علاقه دارم و مشکلی برای بازگشت به بوندسلیگا ندارم. می توانم بگویم که احتمال هر چیزی وجود دارد و هیچ چیزی در نقل و انتقالات بعید نیست.

بواتنگ که ۳۴ سال سن دارد، افزود: من فعلا بدنبال خداحافظی از فوتبال نیستم و می خواهم بار دیگر به اوج برگردم. خاطرات بسیار زیبایی با هامبورگ در بوندسلیگا دارم و این تیم را بسیار دوست دارم.

بواتنگ از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ پیراهن هامبورگ را در بوندسلیگا بر تن کرد. درخشش در هامبورگ موجب شد که مورد توجه منچسترسیتی قرار گیرد و راهی لیگ برتر انگلیس شود اما او تنها یک فصل برای سیتی بازی کرد و پس از آن به بوندسلیگا برگشت تا پیراهن بایرن مونیخ را بر تن کند. وی در سال ۲۰۲۱ پس از پایان قراردادش با بایرن راهی لیون شد اما در این تیم نتوانست انتظارات را برآورده کند.

او در دو فصل تنها ۳۱ بازی برابر لیون انجام داده و این باشگاه فرانسوی مشکلی با جدایی او ندارد.





منبع:

1401/10/27
10:57:25
5.0 / 5
410
تگهای خبر: بازی , باشگاه , تیم , تیم ملی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
بیلیارد