عصر دلهره آغازجلسه هیات مدیره بارسا برای ادامه یا قطع همكاری با كومان

عصر دلهره آغازجلسه هیات مدیره بارسا برای ادامه یا قطع همكاری با كومان

هیات مدیره باشگاه بارسلونا بمنظور تعیین تکلیف آینده «رونالد کومان» در این تیم، امروز(سه شنبه) تشکیل جلسه داد.



به گزارش ایت بال به نقل از ایرنا، آینده کومان در نیوکمپ از مدت ها پیش در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. «خوآن لاپورتا» رئیس باشگاه به همراه «متئو آلمانی» و «رافا یوسته» اعضای هیات مدیره بارسا مقرر است امروز در مورد مرد هلندی تصمیم گیری کنند.

کومان در این نشست حضور خواهد داشت و تصمیم نهایی مستقیما به وی اطلاع داده می شود.

سرمربی سابق تیم ملی هلند در آخر این جلسه خواهد فهمید که آیا به اندازه کافی هیات مدیره جدید بارسا را برای اثبات شایستگی خود متقاعد کرده است یا خیر اما او از همین حالا می داند که بدنبال از دست دادن عنوان قهرمانی لالیگا، سرنوشتش دیگر در دستان خودش نیست.

تا این لحظه هیچ چیز در مورد آینده و سرنوشت کومان مشخص نشده است؛ لاپورتا از زمان بازگشت به بارسا بعنوان مدیرعامل، شبهات زیادی در مورد کومان داشته و برخلاف مرد هلندی بر این باور است که آبی اناری ها با ترکیب فعلی قادرند تا در لالیگا و لیگ قهرمانان در سطحی بالاتر رقابت کنند.



با این وجود؛ مشکل لاپورتا این است که هم اکنون گزینه در دسترسی برای جانشینی کومان وجود ندارد.

رییس بارسا در مورد سازگاری «ژاوی هرناندز» با بازیکنان فعلی بارسا شک دارد برای اینکه هافبک طراح و خلاق اسبق این تیم با برخی از آنان هم بازی بوده است.

هنسی فلیگ که بعنوان سرمربی تیم ملی آلمان انتخاب شد؛ یورگن کلوپ هم با لیورپول قرارداد دارد و میکل آرتتا نیز در حال مذاکره برای تمدید قرارداد خود با آرسنال است.

پس از نشست امروز، کومان که کوپادل ری را برای بارسا به ارمغان آورده است، خواهد فهمید که آیا در شروع فصل ۲۰۲۰- ۲۰۲۱ همچنان مرد اول نیمکت بارسا خواهد بود یا خیر.


1400/03/04
22:42:40
5.0 / 5
930
تگهای خبر: بازی , باشگاه , تیم , تیم ملی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱
بیلیارد