كاویانپور:

پرسپولیس با اقتدار از گروه خود صعود می كند

پرسپولیس با اقتدار از گروه خود صعود می كند

به گزارش ایت بال پیشکسوت پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشته و به اعتقاد من با اقتدار و بعنوان تیم اول از گروه خود صعود خواهدنمود.


به گزارش ایت بال به نقل از ایرنا، «حامد کاویانپور» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا درباب عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: هر سه روز بازی کردن در لیگ قهرمانان کار سختی است و این موجب می شود تا تیم ها از نظر قوای بدنی تحلیل بروند.
وی اضافه کرد: یحیی گل محمدی در نیمه دوم تغییراتی را در ترکیب پرسپولیس به وجود آورد تا بازیکنان را برای بازی های آینده در بهترین شرایط در اختیار داشته باشد. وضعیت آب و هوا و فشردگی بازی ها فشار بسیار زیادی را به بازیکنان تیم ها وارد می نماید.
پیشکسوت پرسپولیس ضمن اشاره به عملکرد بسیار عالی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: بطور حتم پرسپولیس در این گروه تیم اول خواهد شد و بالاتر از سایر رقبا جواز حضور در مرحله بعدی را به دست خواهد آورد. این تیم در دور رفت تمام امتیازات را بدست آورده و این اتفاق بزرگی است.
کاویانپور ضمن اشاره به دیدار پرسپولیس و گوا هند، خاطرنشان کرد: پرسپولیس این تصور را داشت بازی راحت و بدون دردسری را مقابل گوام پیش رو خواهد داشت اما این بازی گره در ابتدا خورد و سپس با هوش بالای بازیکنان پرسپولیس به سود ما به انتها رسید. آن چیزی که اهمیت داشت برد و امتیاز کامل بود که قرمزچوشان به آن رسیدند.
وی ضمن اشاره به دیدار برگشت این دو تیم تصریح کرد: من حتم دارم پرسپولیس در بازی برگشت به آسانی و با گل های بیشتر نماینده هندوستان را شکست خواهد داد و دیگر حریف را دست کم نمی گیرد.
بازیکن اسبق پرسپولیس در آخر اظهار داشت: در این شرایط باید از پرسپولیس حمایت کرد چونکه ما درباره تیمی حرف می زنیم که در چهار دوره اخیر لیگ برتر قهرمان شده و دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده است، آنها شایسته حمایت هستند.
تیم فوتبال پرسپولیس امروز در چهارمین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱: ۳۰ به مصاف گوا هند خواهد رفت. پرسپولیس هم اکنون با ۹ امتیاز از سه بازی گذشته خود در بالای جدول گروهش قرار دارد.



منبع:

1400/02/03
14:07:23
5.0 / 5
1035
تگهای خبر: بازی , تیم , فوتبال , ورزش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱
بیلیارد