اظهارنظر پاسور تیم ملی بلغارستان در مورد عملکرد تیم ایران

اظهارنظر پاسور تیم ملی بلغارستان در مورد عملکرد تیم ایران

ایت بال: به گزارش ایت بال، پاسور تیم ملی والیبال بلغارستان اظهار داشت: در هر مسابقه تلاش خودمان را می نماییم تا مثل یک تیم بازی نماییم و در هر امتیاز بهتر شویم.


به گزارش ایت بال به نقل از ایسنا، تیم ملی والیبال ایران امروز جمعه ۱۸ خرداد در سومین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملت ها در شهر کوکورا به مصاف بلغارستان رفت و سه بر دو نتیجه را به حریف واگذار کرد.
سیمون نیکولوف، پاسور تیم ملی بلغارستان درباره ی دیدار ایران و بلغارستان اظهار داشت: بازی خیلی جذاب بود. یکی از بازی های سخت بلغارستان آن هم مقابل تیمی مثل ایران بود.
او با اشاره به اینکه تیم ایران خیلی فیزیکی است، اظهار داشت: تیم ایران همیشه اسپکرهای خوبی دارد. خیلی خوشحالم که در آخر تیم بلغارستان مسابقه را کنترل کرد و به عنوان یک تیم خودمان را مدیریت کردیم.
پاسور تیم ملی والیبال بلغارستان اظهار داشت: بازیکنان جوان ایران خیلی با استعداد هستند. آنها از بهترین های جهان هستند. بازیکنان جوانان ایران در سال ۲۰۲۳ قهرمان جهان شده اند. در سال ۲۰۰۵ هم به چنین موفقیتی رسیدند و یقین دارم که در سالهای پیش رو تیم ملی والیبال ایران با این بازیکنان یکی از بهترین تیم های جهان خواهد شد.
وی درباره ی عملکرد تیم بلغارستان در لیگ ملت ها اظهار داشت: در وهله اول می خواهیم مثل یک تیم بازی نماییم. چون همانطور که می دانید دیگر نمی توانیم به المپیک پاریس صعود نماییم. اما در هر بازی می توانیم تلاش خودمان را انجام دهیم تا مثل یک تیم بازی نماییم و در هر امتیاز بهتر شویم. برای هر امتیاز بجنگیم تا در بلندمدت بهتر شویم.



1403/03/18
12:52:08
5.0 / 5
256
تگهای خبر: بازی , تیم , تیم ملی , مسابقه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
بیلیارد