گوادیولا:

هالند اعجاب انگیز است

هالند اعجاب انگیز است

به گزارش ایت بال، سرمربی منچستر سیتی پس از گلزنی و تاریخ سازی ارلینگ هالند به ستایش از او پرداخت.


به گزارش ایت بال به نقل از ایسنا و به نقل از بی تی اسپورت، منچستر سیتی در دیدار معوقه هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف وستهام رفت و توانست با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد تا بالای جدول رده بندی را از آرسنال پس بگیرد.
پپ گواردیولا در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: چنین بازی هایی خیلی سخت است و وستهام نشان داد که چه تیم خوبی است. با حضور دیکلان رایس و توماس سوچک وستهام تیم قوی تر شده است. در نیمه نخست خطاهای احمقانه ای داشتیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم و متفاوت ظاهر شدیم.
ارلینگ هالند در این بازی هم درخشید و توانست گل دوم سیتی را به ثمر رساند. هالند شمار گل های خویش را در فصل جاری لیگ جزیره به عدد ۳۵ رساند تا یک رکورد تاریخی را به نام خود به ثبت رساند.
تماشا کنید:
ویدیو/خلاصه بازی منچسترسیتی - وستهام
ویدیو/ خلاصه بازی لیورپول - فولام
گواردیولا در ستایش از هالند اظهار داشت: فکر می کردیم که هالند بدرخشد اما نه این که از رکورد آلن شیرر و اندی کول بگذرد. او با ۲۲ سال سن اعجاب انگیز است. هالند هنوز ۵ بازی دیگر پیش رو دارد و می تواند رکورد خویش را بهبود بخشد. شاید اگر من او را تعویض نمی کردم حالا این آمار بهتر شده بود چون که در چند بازی در دقیقه ۶۰ و پس از هت تریک او را تعویض کردم. البته این احتمال وجود داشت که مصدوم هم شود. او بازیکنی با مهارت های خاص است و به او تبریک می گویم.
سرمربی سیتی در رابطه با مصدومیت کوین دی بروین هم اظهار داشت: طبیعتا او بازیکنی بسیار مهم برای ما است اما تیم باید بدون او هم ادامه داد. امیدواریم هر چه سریعتر به ترکیب تیم برگردد. هواداران امشب به خوبی از تیم حمایت کردند و امیدواریم که در دیدار برابر لیدز هم شاهد چنین جوی باشیم.
سیتی باوجود یک بازی کمتر نسبت به آرسنال با یک امتیاز بیشتر در بالای جدول رده بندی قرار دارد.




منبع:

1402/02/14
14:57:15
5.0 / 5
413
تگهای خبر: بازی , تیم , رقابت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
بیلیارد