شروع ورزش پیش از ۶۵ سالگی به سلامت قلب كمك می نماید

شروع ورزش پیش از ۶۵ سالگی به سلامت قلب كمك می نماید

ایت بال: افرادی كه قصد دارند تاثیر افزایش سن بر قلب را كاهش دهند باید پیش از سن ۶۵ سالگی ورزش كردن را آغاز كنند.



به گزارش ایت بال به نقل از ایسنا و به نقل از Myajc، افرادی كه جوان تر از ۶۵ سال هستند و هیچگاه ورزش نكرده اند برای جلوگیری از صدمه رسیدن به قلب باید هر چه زودتر ورزش را آغاز كنند.

مطالعات انجام شده در دالاس آمریكا نشان داده است كه شروع ورزش پیش از سن ۶۵ سالگی می تواند از احتمال بیماری های قلبی بكاهد.

افراد باید پیش از سن ۶۵ سالگی چهار تا پنج بار در هفته ورزش كنند و در این دفعات شدت و مدت ورزش را تغییر دهند.

مدیر این تحقیقات می گوید همان گونه كه مردم هر روز دندان هایشان را مسواك می زنند، لباس های شان را عوض می كنند و غذا می خورند باید برای بهداشت فردی هم ورزش را به برنامه های خود اضافه كنند.

در این مطالعات افرادی كه به صورت مرتب ورزش می كردند، نسبت به دیگران ۱۸ درصد در جذب ماكزیمم اكسیژن پیشرفت داشتند و ماهیچه های قلب آنها ۲۵ درصد افزایش كارایی داشته است. زمانی كه عضلات قلب سفت شوند، فرد به فشار خون مبتلا می گردد. در مواردی ممكن است خون داخل قلب، به ریه ها وارد شود.

بررسی ها نشان داده است افراد بالای ۷۰ سال كه فعالیتی نداشته اند نمی توانند دیگر تاثیرات منفی افزایش سن در قلب را بر طرف كنند.

افراد زیر باید یك روز در هفته ورزش با شدت زیاد انجام دهند كه در این تمرینات انرژی زیادی مصرف كنند و باید در طول هفته دو تا سه بار هم به مدت حداقل نیم ساعت ورزش هوازی انجام دهند، طوری كه عرق كنند و در زمان ورزش تنفس سخت تری داشته باشند، اما بتوانند حرف بزنند.






1396/11/10
16:33:32
5.0 / 5
5144
تگهای خبر: ورزش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
بیلیارد