سفارش هایی برای ورزش در خانه

سفارش هایی برای ورزش در خانه

ایت بال: بسیاری افراد زمان كافی برای رفتن به باشگاه یا ورزش در فضای خارج از خانه ندارند. ورزش در خانه ارزان تر و برنامه ریزی برای آن راحت تر است.


به گزارش ایت بال به نقل از ایسنا و به نقل از سایت MNT، برای ورزش در خانه می توانید روش های زیر را به كار ببرید تا ورزش شما موثرتر باشد:

1. تمامی چیزهایی كه حواس تان را پر می كند كنار بگذارید:

تمامی لوازمی كه در خانه حواس شما را پرت می كنند را كنار بگذارید. تلفن همراه خویش را جواب ندهید. بدین سان سریع تر می توانید برنامه ورزشی خویش را كامل كنید.



2. در یك جلسه بر روی گروه های مختلف عضلانی بدن كار كنید:

بهتر است در یك جلسه، ورزش تركیبی انجام دهید.



3. از بطری آب بعنوان وزنه استفاده كنید:

از وسایل خانه بعنوان لوازم ورزشی استفاده كنید. برای مثال بطری آب گزینه مناسبی برای وزنه است.



4. در حیاط خانه ورزش كنید:

اگر هوا خوب است و آلودگی وجود ندارد در حیاط خانه و در فضای سبز ورزش كنید.



5. پیش از ورزش بدن را گرم كنید و پس از ورزش بدن را سرد كنید:

گرم كردن و خنك كردن بدن برای جلوگیری از صدمه دیدگی بسیار مهم می باشد. حركات هوازی ساده برای گرم كردن بدن انجام دهید. حركات كششی هم می توانند، موثر باشند.



6. از هر فرصتی استفاده كنید:

از هر فرصتی كه دارید در خانه برای ورزش كردن استفاده كنید.



7. پیشرفت خویش را اندازه گیری كنید:

در طول زمان پیشرفت خویش را در نظر داشته باشید چون كه سبب می گردد انگیزه بیشتری پیدا كنید.



8. فهرستی از موسیقی های مناسب برای ورزش تهیه كنید:

موسیقی می تواند تاثیر زیادی بر ورزش كردن بگذارد. موسیقی مناسب پیدا كنید.



9. برنامه ورزشی خویش را آماده كنید:

برنامه ورزش خویش را از قبل آماده كنید تا بدانید چه حركاتی را می خواهید انجام دهید.






1397/06/15
12:29:28
5.0 / 5
16
تگهای خبر: باشگاه , سایت , لوازم , ورزش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵
بیلیارد