حركات پایه ای كه به كاهش وزن كمك می كنند

حركات پایه ای كه به كاهش وزن كمك می كنند

ایت بال: بعضی از حركات ورزشی پایه ای برای كاهش وزن و افزایش آمادگی جسمانی بدن مفید هستند. این حركات نیاز به تجهیزات خاصی ندارند و می توان حتی آنها را در خانه هم انجام داد.



به گزارش ایت بال به نقل از ایسنا و به نقل از Hindustan times، حركات ورزشی زیر می توانند به كاهش وزن كمك كنند:

۱. برپی:

حركت برپی ورزشی قدرتی است كه بر تمامی عضلات بدن كار می كند. حركت برپی را می توان در همه جا انجام داد. با انجام حركت برپی می توانید بر روی دست ها، سینه، عضلات چهار سر، باسن، همسترینگ و عضلات شكم كار كنید.

۲. حركت اسكات پرشی:

حركت اسكات پرش بر روی عضلات پایین تنه كار و میانه تنه كار می كند. با انجام مرتب این حركت می توان پاها، همسترینگ و عضلات چهار سر را پرورش داد.

۳. حركت كوهنوردی:

حركت كوهنوردی بر روی تمامی عضلات بدن كار می كند. حركت پایه ای در این دست حركت پلانك است كه بر روی میان تنه و شكم كار می كند. این حركت ضربان قلب را هم بالا می برد. حركت كوهنوردی بر روی عضلات پا، چهار سر، همسترینگ و باسن هم كار می كند.

۴. توییست روسی:

حركت توییست روسی بهترین حركت برای میانه تنه است. معمولا ورزشكاران پرورش اندام این حركت را نادیده می گیرند. كسانی كه می خواهند كمری باریك تر داشته باشند بهتر است. این حركت را در برنامه خود داشته باشند.

حركت توییست روسی علاوه بر شكم بر روی عضلات دیگری هم كار می كند.

۵. شنای سوئدی:

حركت شنای سوئدی برای عضلات سینه و دست ها مناسب می باشد.

۶. حركت لانگز:

این حركت برای انجام دادن درخانه بسیار آسان است. لانگز بر روی عضلات پایین تنه كار می كند و استقامت هم بالا می برد.

۷. پلانك:

حركت پلانك بهترین حركت برای میان تنه و شكم است. این حركت بر روی همسترینگ و باسن هم كار می كند.

۸. حركت پروانه:

حركت پروانه بر روی تمام عضلات بدن كار می كند. این حركت جایگزین خوبی برای طناب زدن است. حركت پروانه ضربان قلب را هم بالا می برد و كالری سوزی زیادی دارد. این حركت اكسیژن را می افزایند.






1397/05/19
22:46:51
5.0 / 5
15
تگهای خبر: شنا , ورزش , ورزشی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
بیلیارد